3xB(ny bil, bostad och bebis)

Hej på er,

Då har vi börjat en ny epok i livet där Bucket list nr 10 och 15 står i rampljuset. Igår köpte vi bil och det är min första bil i livet. Det känns stort och häftigt. Kraven var 4-hjulsdrift, familjebil, dragkrok och diesel och vi lyckades med allt i samma köp 😀. Det blir vår alla hjärtans dagpresent till varandra som vi hämtar ut den 13 februari.

Det störta i livet någonsin är att vi väntar barn och får en ny familjemedlem om ca 10 veckor! Obegripligt stort och obeskrivligt underbart att vara med om. Jag är så glad att jag väntat med detta äventyr tills jag rest, pluggat, jobbat och hittat mig skälv. Nu är längtan helhjärtad och graviditeten har verkligen varit och är härlig! Kärleken till barnet och till pappan växer för var dag och är redan enorm.

Nu återstår bara vår drömlägenhet och den är på väg att bli vår. Med stugan i norr och lägenheten i storstaden kan jag inte drömma om mer. Inga mål i sikte och inga planer annat än att bara njuta maximalt av vad livet bjuder på i år.

Ett mirakel om du frågar mig.

 

 

Kommentera

