Bucket list nr 11 check 

Månaderna flyter på och gamla drömmar glöms bort. Men så finns det de där människorna i ens omgivning som kommer ihåg … Och som hjälper till att förverkliga det man nästan glömt bort. Jag har haft turen att ha sådana underbara människor omkring mig i livet. 

Jag fyllde 33 och fick fotbollsbiljetter till Bayern München på hemarenan. En dröm jag haft sedan barndomen. Min sambo hade fixat biljetter mot Berlin. Och visst njöt jag av att se spelare som tog Tyskland till VM-guldet. Behöver jag ens skriva att Bayern vann matchen? Såklart de gjorde. 

Danke Johan 😀

   
        

Kommentera

