Kvinnan i mitt liv

Det finns en kvinna som jag älskat hela livet. Hon som aldrig slutar älska villkorslöst tillbaka. Min mamma.

Hon lyssnar, kramar, pussar och ger råd. Tröstar när det är tungt och skrattar när det är lätt. Hon stöttar mina  drömmar och idéer oavsett vad det är.  Hon säger att jag är vacker, underbar och att hon är stolt. Att jag är en fantastisk människa.

Men allt jag är, är en spegelbild av henne. Att möta världen med ett leende, att visa kärlek och tacksamhet, och vara solen i ett rum. Det har hon gett mig.

Mamma- De första åren höll jag din hand, men jag håller dig för alltid i mitt hjärta. Tack för att du finns.

image

Kramar

Kommentera

