Date a Boy Who Travels

http://m.huffpost.com/us/entry/3293815

Jag fick den här artikeln skickad till mig av en god vän igår. Han tyckte det handlade om mitt liv. Och som det stämmer! Spot on! Jag blev rörd till tårar när jag läste upp artikeln för pojkvännen. Det var som att se på oss själva och vår historia fram till idag.

Så för alla er som undrat över mina äventyr, åren av distans, alla resor isär, egna individuella drömmar och planer. Här har ni svaren på varför jag är den jag är och lever som jag lever.

Kram på er, ha en magisk fredag!

large

15-Short-But-Romantic-Long-Distance-Love-quotes wpid-IMAG1179.jpg

Kommentera

