Körkort = check!

Äntligen! På första försöket gick det hela vägen. Ett fel på teoriprovet och ett lyckat körprov innebär att målet äntligen är uppnått. Och det känns bra!

Jag hade två mål för 2014: Ta körkort och fira med en resa till värmen. Nu är resa till värme bokad och året öppet för oväntade, spontana och ännu oskrivna äventyr!

Jag vill tacka alla fantastiska människor som stöttat mig på vägen fram till körkortet. Visst har jag kämpat med tidiga morgnar, ett heltidsjobb, träning och privatliv men de här underbaringarna har följt mitt lopp på vägen och stöttat med glädjeutrop, vätskeersättning och mikropauser.

Till er …

Johan, tack för att du var min handledare och alltid tog dig tid att stötta, handleda, förhöra, fixa med bilar och lära ut. Du har alltid varit så lugn och trygg under resans gång. Vi gjorde det! Och äntligen fick vi fira med champagne! Brum brum, puss 🙂

Mamma och pappa, tack för att ni alltid hjälp till, handlett, uppmuntrat och varit säkra på att jag klarar det. Det är ovärderligt att ha en familj som alltid stöttar och ser positivt på mina mål och drömmar.

Christian, Kristin, Sofia, Petra, Cicki, Norin, Keijser och Alex, tack för att ni skickade alla lyckoönskningar och glädjeutrop både före, under och efter varje moment. Jag är otroligt lycklig med vänner som er!

Torgny, tack för att du alltid såg till att jag hade en bil av härlig tysk kvalitet att öva med, även efter att en buss körde på mig. Hoppas röjsågen du köpte för ersättningen från försäkringen går bra! 🙂

Mest tacksam är jag över mitt liv och alla underbara människor i det.

Kram till er!

image

2 thoughts on “Körkort = check!

Kommentera

