Comeback med nya morötter

Hej på er, länge sedan nu. Men ibland kommer perioder då jag vill behålla allt som händer för mig själv. Man skulle kunna kalla det perioder av vardag men mitt liv tycks aldrig bli vare sig slentrian, innehållslöst, uttryckslöst eller meningslöst. Men ibland läggs tiden bara på annat :-).

Tills i förra veckan när jag befann mig i Zürich och inväntade nästa flyg vidare till Nürnberg och familjen. På planet insåg jag att min Bucket list i högsta grad behöver dammas av. Och med körkort i fokus, tja vad passar bättre än ett mål på 0-100 på 2,9 sekunder!

Jajemen plötsligt bara var den där. Den nya punkten på listan. Jag talar givetvis om att få köra en Koeniggsegg Agera R. Där pratar vi morot för övningskörning! 12,5 miljoner är prislappen och jag sa som sagt köra … Inte köpa.

Det passar bra bredvid punkten att köra formel 1, tror bestämt jag behöver byta jobb eller umgängeskrets men vem vet var vägarna leder?

Annars är livet i Stockholm fullt med höst, jobb och bilande. Halkbanan är inbokad på hemlig dag och jag ser äntligen fram emot att få köra utanför regler och vägbanor! Härligt!

Kram där ute

One thought on “Comeback med nya morötter

  1. Nämen, du var i Zürich utan att säga till 😉 nädå – men får ta dig utanför flygplatsen nästa gång 🙂 Kram jojo

Kommentera

