När man tar andra varvet på sin bucket list

Ja då jävlar skiner solen. Jag älskar överraskningar och att inte veta när drömmar ska gå i uppfyllelse. För två dagar sedan hade jag ingen aning om vad som komma skulle. Idag sitter jag med en VIP-biljett till en konsert med mitt barndoms-absolut-favorit-band Bon Jovi nästa år där jag får stå längst fram. Fantastiskt! För exakt 3 år sedan stod jag på ett fullsmockat Meadowlands stadium i New Jersey med 80 000 människor sjungandes. ”Once in a lifetime” trodde jag och här sitter jag nu med en biljett för att se dem hemma i Stockholm.

 

 

 

 

 

Och jag ska gå med Cecilia som jag inte sett sedan New Jersey 2010. Hur jäkla häftigt är inte livet. ”You never know what you’re gonna get”. Damn right! Så min bucket list går in på varv nr 2 🙂 vilken fredag, vilken glädje. Har fjärilar i hela magen.

 

One thought on “När man tar andra varvet på sin bucket list

Kommentera

