Söndag

image

Söndag är den morgon det finns minst tider att passa och frukosten tar ett par timmar. Självklart har dagstidningarna sin resebilaga just idag! Smart! Och wow vad mycket spännande det finns att uppleva!

Nu är det bestämt att det blir en vinterresa … Dock inte bokat datum och destination. Garanterat är att det blir värme, strand och dykning.

Jag har smilat och njutit mig genom Svt Plays ” fridlyst” nu om kvällarna. Jag har återupplevt egna minnen i deras reportage om Borneo, Tanzania, sköldpaddor, urangutanger, näsapor, elefanter och hajar. Jag är sååååå glad att jag sett alla dessa platser och arter. Ni som har möjlighet att spara till resor- gör det och åk! Passa på nu, vem vet var morgondagen tar oss.

Det mest fantastiska med vår värld är allt vi kan upptäcka, uppleva och beundras av.

Puss på er, ha en skön söndag!

image

Kommentera

