Drömmarnas stad, var är det?

Försov mig imorse.

Vaknade och irrade runt med påsar under ögonen och suddig linslösblick innan jag bara fick inse att jag inte hinner till 8. .  … Kom till jobbet och upptäckte att jag hade proteinpulver i hela väskan. Ha ha ha herregud. Så det blir sol, vin, shopping o hårdrock idag känner jag. För det äääär: Fredag, fredag, fredaaaag!

I helgen får jag krama mina underbara bergsbestigande vänner. Imorgon är det 6 månader sedan jag firade min härliga 30-årsdag på stranden i Koh Lipe så vad passar bättre än att samla alla härliga underbaringar för en äkta färgsprakande thaikväll där vi firar allt en gång till? Det blir Pad thai, chang, buckets och härliga skratt gissar jag.

De där bergen i Afrika och Asien har gett mig vänner för livet, plus en godbit där hemma. Jag ser så fram emot att ha er här! Flyg hit nu så vi kan skåla för alla uppförsbackar och toppar vi tagit oss an- på lördag är det belöning och då surfar vi nerför partybacken ihop.

Från Kalmar, Sundsvall och Göteborg kommer ni… Till Stockholm.  Drömmarnas plats kanske är där vi träffades, men imorgon är det minsann härliga Stockholm. Eller hur?

Välkomna hit!

Kommentera

