Näst sista dagen på mitt äventyr

Hej alla glada och trevliga människor. Det är en sista kväll som inleds på boracay nu. Jag har haft det så bra och det har varit stekande sol och värme varje dag. Vi har bara njutit av solen, maten, solnedgången och partyliv till småtimmarna.

Cicki och jag har bott precis vid stranden bland backpackers, och killarna mitt i smeten.. Bilder kommer… Imorgon åker vi till manila och hinner med en sista pad Thai med mango daquiris och sen så miguel Pilsen innan jag lämnar de andra som stannar kvar en natt.

Ja alla underbara som följt mig från Nepal med alla berg till solstrålarna och åldrandet… My äss hehe. Verkligen av hela mitt hjärta tack för alla fina ord som över jorden värmt min pepparkakssjäl. Detta har varit ett äventyr både fysiskt och psykiskt med så mycket variation av olika resmål.. Jag har gjort allt jag velat från att smaka på världens högsta berg, till djungel och superfin dykning, till yoga på Bali, med kryssning och de vackraste stränder jag kan drömma om. En bonus är alla nya vänner och gamla vänner som dykt upp och firat mig. Kärlek via distans som brinner fast vi inte kunnat ses, prata och dela vardagen som hemma. Det är fint.

Jag ser fram emot att se er alla och komma hem eftersom jag är genuint nöjd, tillfreds och lycklig över detta äventyr men även alla kommande hemma hehe. En summering av mina bästa ögonblick kommer men nu väntar boracay en sista natt.

Puss till er

3 thoughts on “Näst sista dagen på mitt äventyr

  1. Välkommen hem efter din fantstiska resa. Vi är glada att du klarade allt det du ville göra. Du är så efterlängtad hem.Puss och kram.

Kommentera

