Bali says Murry Christmas

Hej alla fina! GOD JUL! Vaknade julafton i min bautasäng och fick den godaste frukost jag kan minnas! Allt fanns! Yoghurt, OST, frukt, croissanter, grovare bröd, OST, OST oj oj oj tror inte de andra gästerna inser dess glans. Men efter 2 månader vet i alla fall jag vad en god frukost innebär.

Sedan bara stranden hela dagen. Vilket vatten! Legat och guppat som en liten optimistjolle hela dagen i min egen lycka. Gjort sjöstjärnor i vattnet som en liten fisk. Shoppade lite och pratade med lokala folket.

Annars bara njutit och simmat i poolen, druckit Caiprinha och lyssnat på 4 mexicanare som sjunger julvisor. Fast de drog Summer of 69 med Bryan Adams bara för min skull … Kan man se att jag är 30? He he

Nu ska jag chilla i strandrestaurangen med god mat – inte julskinka som er andra utan en stek med pommes haha. Av hela mitt hjärta en god jul till alla er som betyder allt och lite till. Pussar och kramar

 

2 thoughts on “Bali says Murry Christmas

  1. Mamma här! Fantastiska bilder på dig.Såååååå…… fin du är,du ser ju ut som en julpepparkaka.Så stolta vi är på dig.Snart är det Kalle på TV och sedan kommer tomten.Vi skålar alla på dig och säger God Jul.Pussar från oss.Älskar dig.

Kommentera

