Kuta beach

Ja då har jag varit I Kuta beach I 1 ½ dag. Njae raj raj kanske inte är det jag letar efter just nu. Vill ha lugn och ro och finfina vyer. Jag sov i allafall i den goaste sängen sedan Gullis, oj allt var perfekt: Kudden, AC, fluffet. Nice. Frukosten vid poolen hade croissanter vilket var plus och kaffet mumma!

Tog mig till stranden och oj oj oj vad surfare och vad folk drar i en. Jag har tydligen en exotisk kropp (den var ny). Tappade lusten att surfa helt … strosade lite men valde att simma de 2 m i poolen vid hotellet fram till poolbaren och ta in en Strawberry daquiri och den godaste Caesarsallad jag ätit I hela mitt liv!

Solade vid poolen hela dagen, 35 C herregud vad varmt det är här! Min Banana Boat bara rinner av hehe. Nu bokar jag finfint hotel till den 23-25 jepp blir 5 stjärnor vid Nusa Dua. Ska bo i lyxen av Ramada http://www.ramadaresortbenoa.com/index.html Ser fram emot lite klass! Efter Thailand rubbades jag helt! Efter det vette tusan men jag vill ha kramar och lyx.

Skulle kanske ta mig till ubud och bo i en liten cottage och meditera och se Ketut från “eat love pray” dvs ”eat shit and die” som Petra kallar den hehe. Tror det kan vara en utmaning. Dvs. att jag ska relaxa.

Ok nu för första gången på 2 månader har jag en uns ensamhet. Eller mer ett fysisk och starkt känslomässigt behov av kärlek. Verkligen vad jag saknar att dela detta med någon. Blir lite avis på alla par som reser jorden runt ihop. Samtidigt har jag en livs resa och njuter fullt av mitt eget sallskap. Bara att jag har en social loooooove-behov som inte tillfredsställs av ytligare kontaker. Eller bara PMS och tomtesjuka ho ho ho.

Massa kramar till er alla, har ingen telefon men ska fixa nytt sim-kort. Nu strax blir det Hard rock cafe och shoppa surfbikini! tjohooo! Nog fan spelar de ”With or without you” utanfor. What the fuck! Dags att rocka lite ist.

 

 

Kommentera

