Acklimatiserad

Hmmm strosat upp och ner bland folket i Kuta och det känns fint. Tror jag kan ha drabbats av katmandueffekten: Chock sedan balans. Min goe vän Bintang gör livet extra gott. Gick ut på stan, in i en surfshop och hittade en limeknallgrön superfin bikini. Inte bara har jag värsta jävla solbrännan, nej snygga finkroppen med hehe. Jackpott så den ska köpas i julklapp till mig själv! Som varmast nu, galet fuktigt!

Gick till hardrock och snackade lite med vakten utanför och sedan åt jag supergoda lokala nudelrätten… goring ngt. MMMMMMmmm vad gott. Den, en bira, superblinkande julgranar och så ljuvliga toner från bandet som spelade Coldplays “fix you” på baliengelska fick mig att landa i glädjen och Marie-Theres-energin igen. Både Cicki och brorsan messar nu hehe skönt att de snart ska sno lite banana boat från mig och bli av med vitskinkorna.

Proppmätt ska jag mysa ner mig i underbara himmelssängen. Imorgon ska jag resa mot nya äventyr. Blir finfint.

Puss o kram Sverige

4 thoughts on “Acklimatiserad

  1. Njut,det låter underbart Marie-Theres.Vi är glada att Chrisse kommer och delar det fantastiska med dig.Jag önskar att uppleva likadana saker med pappa som du.Puss och kram.Vi älskar dig!!!!

  2. Tjena snyggingen. Låter riktigt härligt. Saknar värmen, här i kalla Sverige fryser man ju bara. Ha nu en riktigt skön jul imorgon. Love u. Skickar tonvis med kramar till dig

  3. Hallo Marie-Theres,
    so wie es aussieht hast Du ein phantastisches Weihnachtsfest in einer traumhaften Umgebung verbracht. Recht so, genieße jeden einzelnen Augenblick. Es sind Erinnerungen die Dir niemand auf dieser Welt mehr nehmen kann. Weiterhin viel Spass.

Kommentera

