Baaaaali

Hej alla,

Ledsen att jag inte mailar er mer, inte haft tid och internet alltid. Jag ankom till Kuala lumpur igar morse men efter 2 dagar vill jag till strand och sol. Checkat runt kuala lumpur och shoppat massvis med lukta-gott-prylar medan det finns. Ny parfym tjohooo! Och ett par knalliga shorts till brunrumpan och brunbena.

Ska bo en natt www.barongbalihotel.com sedan ev surfa och bo pa surfcamp i en vecka … om jag orkar 🙂

Petrona towers ja … fullt men jag fotade byggnaderna iaf och mig hehe whatever. Gick genom hela China town och stan, McDonalds med mumma.

Puss alla, see you in Baaali

One thought on “Baaaaali

  1. Vännen, tänk inte på att du inte hinner mejla oss här hemma. Det är din resa som du har planerat och sparat ihop till. Njut av den, vi hinner pratas när du är hemma igen. Ta hand om dig och som alltid ,ha roligt! Kram S

Kommentera

