Tack alla goa, underbara!

Ligger vid poolen och mår helt fullkomligt fantastiskt! Att jag vaknar så otroligt innerligt lycklig varje dag  är den finaste gåva och känsla jag upplevt. Vännerna, solen, havet och känslan är ovärderlig. Jag suger in varje minut och vill aldrig att detta ska ta slut.

Tusen tack alla ni som gjorde min dag till en levande fantasi. Petra och Ida: Vi kommer alltid att ha Koh Lipe som minne. Glad att vi upplevt detta tillsammans! Bubblet i sängen, strand, sol, finfint boende, presenter, privat sang, allsång, privat fire show av Koh Lipes nr 1, volleyboll med boysen (och lady boysen) i personalen vid solnedgång, goda middagen, drinkarna och alla buckets (holy schmoly) och sist men inte minst dansen i vattenbrynet in på småtimmarna. Allt jag ville plus alla skratt så jag tappade andan ha ha ha och Petras blåa hand av volleybollen. Oförglömligt!

Tack till familjen, Johan U, Johan L, och Frida som ringde och sjöng hehe och Fia, Robban, Cicki, Thomas och alla ni andra som skrev de finaste ord 🙂 Alla ord och alla tankar gjorde mig varm och glad. Ska krama er alla den dagen vi ses. Nu väntar nya äventyr. Sista dagen i paradiset imorgon! Det lutar mot Bali och meditation plus surfing nu efter men man vet aldrig. Ska boka idag eller imorgon. Sol blir det i alla fall. Tar nog en buss till Kuala Lumpur i overmorgon.

Livet lever, jag har haft turen att möta livslång kärlek i så många former. Kram till er alla! Ni=lycka!

Nu ska jag väcka mina angels och se bio! kram

Kommentera

