30? Absofuckinglutely

Hej alla!

Herrej-vlar nu har det blivit dags att fylla 30! Tametusan dra mig bak och fram idag fick jag vakna med en flaska bubbel i slafen, ballonger, fina toner av tjejerna, levande ljus och var bara lite snyggare, visare och hetare.

Nyss en god frukost och morgonens klassiska ” Good morning angels!” och ” Good morning sunshine!” av personalen 🙂 Jepp Charlie’s angels kallar de oss.

Nu ska jag steka hela dagen, lunch, bada, steka lite till, simma i poolen, ta en dusch, beundra bruna kroppen och tja sminka och fixa outfit med girlsen, ser fram emot en god bbq och en bucket caprinha. Sen partaaaj! Helt underbart att ha Ida och Petra omkring mig hela tiden. Love it och lololoooove them!

Men lite filosofisk ska jag allt bli. 30 idag… mmm vad kan jag konstatera efter all denna tid? Jo att man (jag) blir lyckligare, vackrare och underbarare hela tiden och det blir bara finare och finare att vistas som denna varelse i detta universum. Ganska vis har jag allt blivit med … hmmm ja ett par berg och en del hopp senare finns det galna nyfikna allt kvar. Och det ska det finnas heeeela livet ut. Don’t just dream it, do it! 😉

Nu ska vi strax steka. Familjen och alla fina hemma som jag vet hade velat kramas idag kan kontakta mig via mobilen +66 907157512

Puss och kram

Music expresses what cannot be said …

5 thoughts on “30? Absofuckinglutely

  1. Varmt grattis gumman! Hoppas du får en jättefin dag med alla dina vänner. Det är stort att fylla år och vara hemifrån – själv tillbringade jag min 50-årsdag i en grotta på Kreta – filosoferande över livet. Stor kram till dig! Ewa

  2. GRATTIS GUMMAN!

    Du ser ut att vara sååå lycklig! (och vacker såklart) Håll kvar i den känslan och ta fram den dom dagar du känner dig nere. Älskar dig! Hälsa tjejerna!

  3. Grattis babe!!! Wohoo välkommen in i klubben! Lovely view up here : )

    Mysigt ni har det, ser helt ljuvligt ut. Och jag är helt säker på att du får en fantastisk födelsedag. Njut njut, snart kommer jag och ger dig en bamsekram. PUUUUSSSS

  4. Ifall mitt mess inte kom fram: Stort graaaaaattttisssss på 30-årsdagen!! Antar att du inte kunde fira den på bättre sätt än du gör… Keep kickin’ ass! 🙂 Kram, Robban

  5. Hallo Marie-Theres,von uns allen in Haninge Herzlichen Gluckwunsch zu Deinem 30!!!!!!!!!!!!!!! Freuen uns dass du så schön feierst und so glucklich bist.Behalte dieses Gefuhl,denn:
    Jeder,der sich die Fähigkeit erhält,Schönes zu erkennen,wird nie alt werden.
    Viele Umarmungen und Bussis von uns.Mamma Pappa,Minni und Georgi.

Kommentera

