Hamnade i dykhimlen idag!

Äntligen Sipaden! Jajemen idag var det dags, klev upp i ösregnet kl 5.30 för att ta båten ut till Sipaden, 45 min i regn, regn och regn. Men under vattnet spelade det ingen roll. Barracudastim på hundratals fiskar och sedan hamnade jag mitt i ett stim med tusentals jack fish coooolt. Och det var hajar, fiskar i alla färger, koraller- helt enkelt som att simma i ett akvarium. Verkligen underbart! Jag är lycklig!

Mellan dyken var det att njuta av sol och god mat i paradiset. Turkost vatten, vit sand. Mmmmmmmm perfekt! Fattades hammarhaj men jag ler allt vad jag kan. Ser verkligen fram emot mer dykning på Apo reef och Malapasqua I Filippinerna. Tjohoo! Imorgon har jag bett om att dyka under oljeriggen som ligger precis utanför, hoppas.

Kram kram 

2 thoughts on “Hamnade i dykhimlen idag!

  1. ooo va kul att det gar bra 🙂 vi har svin kallt här, vindar fran canada sa ingen dkning här 😦 saknar dig massor kram

Kommentera

