Dag 4

Acklimatiseringsdag idag och vi har igen varit på fiket och mumsat, fan rullar hem om det fortsätter med den här maten. När vi satt på fiket igår spelade de Bon Jovi “I’ll be there for you”. Jag har mycket energi men det var guld! Jag tror det var en hälsning från er där hemma och tro mig jag blev glad!

Imorgon ska vi gå upp igen och jag tror 6 timmars vandring star på agendan. Det är kallare än det brukar och alla vi möter säger att Everest Base Camp är kallt som fan. Jag har all målfokusering man kan ha så det ska vara bra kallt om jag inte ska stå på toppen med armarna i vädret!

Puss och kram

One thought on “Dag 4

Kommentera

