Namaste!

Katmandu efter en dag. Vant mig vid kaoset och virrandet har mildrats till den grad att jag faktiskt vet var jag befinner mig 50% av tiden i alla fall. Bilarna tutar och alla drar fram som galningar men det ser ut att vara ett kontrollerat kaos och folk blir faktiskt inte mosade av varken bussar eller bilar. Men vad det tutas. Bor enkelt men med en fin lite takterass och ska imorgon bli bjuden hem till en av guiderna och hans familj ska laga mat till mig verkar det som. Mysko men trevligt. Blir att se byarna med andra ord.

Superseg efter flyget och av att ha varit vaken hela dagen. Jag blir i Katmandu till den 31 oktober. Gruppen joinar den 29 oktober vilket ger mig ett par dagar att strosa runt och andas in atmosfaeren fast klart munskydd verkar de flesta ha haha. Sedan blir det Everest och jag anar att det blir kallt!

kram kram till alla!

2 thoughts on “Namaste!

  1. Ha det allra bäst nu vännen. Låter som att du redan börjat anpassa dig. Skickar massvis med kramar till dig. ❤

Kommentera

