Holy schmoly!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah resfebern smyger sig på, 4 veckor kvar idag!

Vaknade idag och ”tjoff” nu pirrar det glatt! Om en timme betalas det sista så nu är det nära … Jag har drömt om hajar de senaste veckorna men annars känns allt bara härligt och spännande. Fick höra att OM jag hamnar i ett stim med hammarhaj är jag lyckligt lottad och att hammarhajar är för intelligenta för att attackera människor. Dive and pray? Kändes skönt ändå eftersom jag oroar mig mer för hajarna än att jag ska flyga till en av världens 10 farligaste flygplatser där ett plan störtade senast i helgen. Tänker att jag flyger reguljärt … free booze …

Är det måndag? Jag vet inte, det känns som fredag! Om 4 veckor tar jag mig en fet grogg nu och springer fram och tillbaka, in och ut på toaletten, skickar tusen sms och irrar efter biljetter. Eller så ligger jag bara i famnen på någon nära och tänker ”hoppas jag fick ner allt i väskan (väskorna damn it- lär bli plural)”, resten får jag köpa i Katmandu … Eller bara leva utan 🙂

This baby is going to Mount Everest! Wohohohoohohohoh längtar till att få se, känna, smaka, röra och höra min dröm gå i uppfyllelse. Jag ska göra vad jag kan för att ni ska få stå där och se den med mig. Men de bästa fotografierna är ju de man tar med ögonlocken och de är svåra att dela. Ni fina som var på Kilimanjaro vet 🙂

Have an awesome Monday!

Jag kan inte sluta le, hoppas ni känner samma sak där ute gällande era äventyr.

One thought on “Holy schmoly!

Kommentera

