Alles klar!

Ljuvligt nu är allt spikat! Vågar jag säga att jag fick med mig två resekataloger från resebyrån? Det finns så mycket häftiga äventyr att uppleva. Jag måste hem och fira med bikinidansen ikväll. Först lite pump på SATS men sedan ska här minsann dansas.

” … No Te Canses Ahora
Que Esto Sólo Empieza
Mueve La Cabeza
Danza Kuduro …”

” …N inguém vai ficar parado
Oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi…
Vem para quebrar kuduro, vamos dançar kuduro
Oi, oi, oi, oi, oi, oi, oi …”

Ps. En vanlig vardag på mitt jobb numera. Dock med ombytta roller: Jag är killen i mitten och IT-killarna här är kvinnorna i bakgrunden 😉 Mina kollegor har alltid stöttat mig gällande mina äventyr.

 

 

2 thoughts on “Alles klar!

Kommentera

