Äventyrskaos äntrar – I am going bananas!

En fråga? Är det meningen att ha nästa äventyr färdigt i huvudet innan man ens påbörjat kommande? Fick nämligen ett utomordentligt bra tips om att alltid ha nästa resa på näthinnan för att se fram emot saker. Hur som helst blev jag bra sugen på Sydamerika 2012- helt galet men tanken slog mig nu.

Flyga till Peru och inleda med Inkaleden och Machu Pichu- alltid fint att sporta inledningsvis … Därefter några nätter i Amazonas, cykla Death Road i Bolivia-passar en person som är höjdrädd kan jag tänka mig … Och avsluta med äventyr i Ecuador eller Argentina. Hmmm en tango med James Bond kanske? Verkar ballt även om han är lite väl gammal kan jag tycka.

Med pyramiderna i Giza, Konungarnas dal, världsklassdyknig, djungler, safari, bungy jump vid Victoriafallen, Kilimanjaro, paddling på en av Afrikas farligaste floder, Everest base camp, New York och såklart snöskoter i Norrland plus en och annan äkta midsommar i Dalarna känns Sydamerika lägligt. Ha ha den som hänger kvar får se …

Nu ska jag landa på jorden igen 😉 Måndagens helt normala flygtur en bit ovan mark gjorde entré. Inser att min Bucket list för alltid kommer att växa och fyllas på – that is living life people– hooooook me up!

Kommentera

