Kärlek!

Mina älskade vänner Petra och Ida har nu bokat sin resa till Thailand och Koh Lipe för att hälsa på mig och fira min födelsedag. Åh vad det betyder mycket! Jag ska sova mellan dem i 14 dagar- med den ena framför och den andra vännen bakom. Känns helt fantastiskt och det betyder så ooootroligt mycket att få krama någon hemifrån där och då. Om exakt 5 veckor har jag galet med resfeber för då är det sista natten i Sverige på ett bra tag. Tiden minst sagt drar iväg nu. ooooh

Jag bara älskar alla fantastiska människor i mitt liv lite extra nu. För andra kanske 3 månader med kommunikation via mail och skype är vardagsmat. Men för mig är 3 månader utan att varken se, lukta på, röra eller pussa de jag tycker om lååång tid. Så påhälsning hemifrån är bästa presenten jag kan önska mig! Längtar!

PUSS på er!

Kommentera

