Time for siesta y fiesta!

Ja då är det några timmar kvar till en veckas solsemester i härliga Torrevieja. OOOOH JA denna semester är efterlängtad. Det blir en paus från Hammarbybacken och styrkepass för att sola/bada/dansa/äta/njuta och framför allt andas in den spanska atmosfären. Jag älskar sol och värme! All merinoull byts ut mot paljetter kan jag lova! Ryggsäck och kängor får göra plats för bikinin och solhatten!

I vardagen sker lite småfix just nu med resor, lägenhetsuthyrning och fullt ös gällande träning. Känns inte så märkvärdigt- det mesta är riktigt roligt och faller på plats genom positivt tänkande och checklistor (resten kan man hitta på google) . 47 dagar kvar- det är lååång tid 🙂 och jag njuter av varje stund på vägen. Är väll i nuet man ska leva inte sant? Idag bokar mina vänner sin resa för att komma och kramas när jag fyller 30! Underbart! Kan det bli bättre? Kanske om ALLA jag älskade bokade resa dit ha ha. Nej otroligt tacksam för att mina vänner spenderar 14 dagar som sol-och sandänglar med mig.

Men det är framtiden, här och nu ska det jobbas vidare och sedan tränas sista passet inför resan. Blir gammal hederlig trappmaskin för att riktigt springa loss inför viloveckan! Därefter direkt till en riktigt smaskig drink och för att skåla in semestern som dig bör.

Hasta la vista guapos! LEV!

¡Ven a celebrar sigue tu deseo de bailar!

Kommentera

