Håll i hatten, 2 månader kvar nu!

Hej alla glada, fina!

Det närmar sig. Om exakt 2 månader plockar jag med det sista för att åka ut till Arlanda och dricka en stor, dyr Eriksberg med en tequila ”on the side”.

Dykning och forsränning är det som det fixas och trixas med nu. Tror jag har hittat min dykarrangör för att ägna en vecka på Borneo åt dykning. Sipaden tänker jag inte missa för ingenting i världen! Jösses vilka vackra anläggningar och platser det finns! Inser att jag kan göra en bucket list med bara platser runt Borneo. Hur underbart som helst!

Humöret är på topp! Ikväll väntar ett spinningpass för att få benen att riktigt vilja springa uppför alla bergen. Belöningen blir dykning i världsklass direkt efter! Underbart! Helt himla underbart! Så mycket kan visserligen gå åt helvete fel tills dess ha ha men det är en del av äventyret. Hakuna matata all the way!

Och bäst av allt: Jag har två hela månader till att förbereda, njuta och glädjas inför resan! Vardagen är bara solig nu! Skickar några strålar till mina fina läsare.

Kram på er 😉

Kommentera

